12 Haziran 2008 Perşembe

Scolari ve Skibbe


2 hoca haberi bugünden 2side bayadır yazılıyordu ama bugün resmi açıklamalar yapıldı. Scolari Chelsea'de. Chelsea için uygun bir hoca, defansif mentaliteyi uygulatan bir hocama ama akılcı hücum taktikleri de var. Chelsea kadrosuna uygun. Takıma yeni Brezilyalı transferler yaparak daha yaratıcı bir takım da yapabilir.

Skibbe ise Galatasaray'ın yeni hocası. Ben Leverkusen'i beğenmiyordum açıkcası geçen sen, düzenli takip etmedim, haftada 1 maç falan belki izledim. 4-5 kere izledim Leverkusen'i çok beğenmedim. Bundan önce Völler'le beraber milli takımda çalışmış, ayrıca bir de 32 yaşında Dortmund teknik direktörü olarak en genç teknik direktör olmuş. Hayırlısı olsun diyelim, avrupada başarıya taşır inşallah Galatasaray'ı. Türkiye Ligi için aynı dileğim geçerli değil tabi:)

Hiç yorum yok: