4 Haziran 2008 Çarşamba

Gökhan Ünal Trabzon'da






Burak yerine Gökhan'ın alınması süper oldu bence. Bu takımın en ciddi ihtiyaci bitirici bir forvetti. Düzenli gol atabilecek bir isim, şimdi elde Umut-Gökhan ile hem hava toplarında etkili hem yerden hızlı 2 forvet oldu. İç sahada bu 2li ile oynanacağını düşünüyorum.

Yattara'dan beklentiler çok daha arttı bu sene. Gökdeniz'den sonra artık takımı sırtlaması lazım ve Gökhan'ı besleme görevi onda olacak. Selçuk ile duran topları etkili kullanacak isim de alındı. Burak-Umut birbirine çok benziyorlar forvette o yüzden 2si birden fazlalık gibi olacaktı.

Yönetim bir tecrübeli kaleci alacağız dese de, hala bir yabancı forvet ve sol açık daha alınması lazım diye düşünüyorum.

Başkan da zaten kombine satışlarına göre yeni transferler olabilir diyerek topu taraftara attı. Ben 96dan beri asla böyle bir hava yaşandığını hatırlamıyorum. Efsane uyanıyor.

Hiç yorum yok: