29 Eylül 2008 Pazartesi

Best of Galata

5 haftanın en iyi Galatasarayı sahadaydı bence. Mehmet Güven'in çok kötü bir ilk yarı oynamasına rağmen 4-2-3-1 çok iyi işlerdi. Konya için sezon başında "Konya ne kadar boşta adam varsa aldı. Çetiner'in ümit millilerden öğrencilerini topladılar. Yabancı almadılar ve bence saçma sapan adamlar aldılar. Sezonun bombası olabilirler ama tersten, toplama bir kadro ve hırsını kaybetmiş pek çok oyuncu. Çetiner olmasa kesin düşer derdim ama yine de ciddi favoriler bence küme düşmek için." demiştim o yolda gidiyorlar. Hocayı da yolladılar, aynı tip oyunculardan kurulu bir kadroları var, yolları iyi yol değil.

Ancak Denizli ve Kocaeli maçlarının aksine 4 atarken iyiydi bu sefer Cimbom. Defansta da iyi işler yaptılar, kötü Mehmet Güven defansif anlamda yine alan kapattığından ortasahada topu daha kolay kazandı Galatasaray. İlk yarım saatteki yas havası bittikten sonra takım da kendine geldi. Özellikle Lincoln ve Kewell'i beğendim, Baros da beni haksız çıkartmaya devam ediyor. Çok gol attı valla, Kewell ile çok iyi anlaşıyorlar özellikle.

Galatasaray dünkü ön taraf dizilişini bozmadan Güven'in yerine Topal'ı, Şaş'ın yerine iyileşince Uğur'u koyduğu zaman çok iyi takım olur gibi geliyor bana, Skibbe 4-1-3-2 saçmalığına dönmezse gene Galatasaray iyi gider ama tek defansif adamla zor maçlarda çok başı ağrır Galatasaray'ın diye tekrarlıyorum.

Hiç yorum yok: