30 Eylül 2008 Salı

Eren Güngör


2 NİSAN 1988

Sezon başında Altay'dan geldi, geçen sene takip etmedim 2.ligi ancak attığı kafa golleri ile dikkat çektiğini duymuştum. İlk kez Toulon'da izledim ümit milli takım formasıyla, havada iyi ama zayıfdı fizik olarak. Yazın Kayseri'ye geldi, 3 ayda fizik olarak güçlendirmiş kendini. Ümit Karan'a da Nonda'ya karşı da iyi işler yaptı 2 Galatasaray maçında. 5 maçta 2 gol atan Kayseri takımının 1 golünü de kornerden Eren attı.

1.87 boyu var, ayaklarını da iyi kullandığını söyleyebiliriz. 9 kere ümit milli formayı giydi, 2011e kadar ümit milli takımda oynayabileceğini düşünürsek rekor kırmaya gidebilir ancak tahminim o zamana kadar çoktan A milliye yükselmiş olur. Emre Güngör, Emre Aşık, Servet, Gökhan'dı 4 stoperimiz Euro 2008'deki. İlk 2sini şu an için çiz, Gökhan da zor oynar Beşiktaş'ta. Egemen kesin girer milli takıma heralde, 2.isim için Orhan Sam ya da Eren derim ben kapasiteleri itibariyle ancak U21'in Belaruz ile playoff maçları var Ekim'de o yüzden tandemi bozmaz muhtemelen ( Ceyhun Gülselam-Eren oynadı son 2 maçta, Orhan sağ bek çıktı).

Ancak yaza kadar A milliye girebileceğini düşünüyorum, haftasonu Kadıköy'de bir daha göreceğiz.

Hiç yorum yok: