18 Eylül 2008 Perşembe

Gol Yemeyen Beşiktaş


Başlığı okuyan Beşiktaşlılar mutlu oluyordur heralde. Zago-Ronaldo ve yanındaki 3.adam döneminden beri Beşiktaş iyi defans yapamıyordu. Transferlerini eleştirdiğim Sivok-Zapotocny ikilisi ile son 3 maçta gol yemedi Beşiktaş. Temel sebep Cisse'nin yanına Uğur'un gelmesi olduğunu düşünüyorum ama defansın ortasında da geçen seneye göre bir gelişme var.

Kharkiv baya sert takımmış, özellikle stoperleri Gueye Nobre'nin etkinliğini çok azalttı, öndeki Devic ve Jadson da çok zorladılar Beşiktaş'ı. Arada Kayseri ve GS'ye de bakıyordum direkten dönen topları göremedim ancak genel olarak iyi oynadı Beşiktaş, 2 maçlı eleme usülünde evinde gol yememek çok önemli, Beşiktaş da bunu başardı. 1-0 rakip için çıkarılması zor bir skor.

Bu arada Seric de fena değildi. Görmek lazım biraz daha.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu besiktas elenecek gor bak..

papaz dedi ki...

rakip hiç kolay takım değil zaten,1-0 olursa orada panik yapabilir bjk, tur hala ortada

Adsız dedi ki...

abi su besiktas hakkinda bir yazi yazsana? hani aceto artik turk sporuna el atmiyor, kale arkasida kendi yazilariyla mesgul, daha yeni yorum yazdim oraya eski bir posta besiktasla ilgili, tek tek dusunduklerimi soyledim turkiyede 2 buyugun kaldigini (fenerbahce ve galatasaray) digerlerininde trabzonspor, besiktas, kayserispor, konyaspor, sivasspor diye gittigini, 14 senede 1 kere sampiyon olmaninkotu bir durum oldugunu (darilmaca bozulmaca yok sportmen bir sekilde kimseye hakaret etmeden gercekleri anlatarak) yazdim. artik besiktaslilar bile kabul ediyor senede 2 kere fenerbahce galatasaray gelir sampiyonlugu belirleriz inonude (gucumuz ona yeter) trabzonspor, sivasspor gelincede 3. kim olacak onu belirleriz diye.

ben bir galatasarayli olarak uzuluyorum bu duruma, eminim fenerbahceli arkadaslar hatta trabzonsporlular bile uzuluyordur bu duruma (bir zamanki 4. buyukler) bir takim ne halden ne hallere dustu diye .

hani italyada su sike olaylarindan once sampiyonluklar nasil gidiyordu hatirliyormusun? bir juve bir milan bir juve bir milan. pinpon maci gibiydi, al gulum ver gulum. birde inter iste 15 senede bir sampiyon oluyordu. iste besiktasin durumu o inter gibi bile degil su an, romadan laziodan farki olmayan bir takim gibi oldu besiktas, anca 15 yilda bir belkii iyi bir takim kurarsa sampiyon olabilecek (o da adindan dolayi, 3. buyuk diye saygisi var medyamizin) bir seviyeye dustu.

hakkaten kimse bozulmasin cogu besiktaslinin dusundugunu yazdim, son 15 senede sampiyonluklar pinpon maci gibi bir fener bir cimbom arasinda gitmis gelmis 1 kere ya da 2 kere besiktas olmus (elinden alinmis felan) arada trabzon 2.lige cikmis bazen cimbomun onune gecip.

ben yinede uzuluyorum bir galatasarayli olarak ulkemizde 2 takimin rekabeti goturdugune, eskiden bir tadi tuzu vardi, millet kafadan yazardi ilk 3e besiktasi, artik 3. lugu son hafta sivasspordan alan bir takim haline geldi bu takim.

nerden nereye iste.

papaz dedi ki...

guzel konuya değinmişsin, bir trabzonsporlu olarak benim de içimi acıtan ama kabul edilmesi gereken bir gerçek bu.

türkiye ligleriyle bir ingiliz şirketine danışmanlık yaptığım için objektiflik konusunda son yıllarda kendi adıma önemli gelişim gösterdiğimi de düşünüyorum.

GS, FB ve sonra BJK, sonra TS, sonra diğerleri diye gittiğini ben de kabul ediyorum.