8 Eylül 2008 Pazartesi

Yaşlı Hanımın Geri 4lüsü


Serie A kesinlikle son 2 yıldan daha zevkli olacak. Inter "Special One"a sahip olabilir ancak Roma yine yarışta olacak, bunun yanına Ronaldinho'lu ve CL oynamayacak olan Milan ve Scudetto'yu uzmanlık alanı yapmış olan Juventus'u eklersek müthiş bir yarış olacak.

İlk hafta 4 takım da puan kaybedince milli maçlardan sonraki dönem iyice meraklandırıyor beni. Giovanni Spinella da Juventus'un defansının Scudetto'yu kazanmak için yeterli olup olmadığını sorgulamış. Hoşuma gitti yazı, onun ışığında bu yazıyı yazmak istedim.

Juventus'un kalesindeki dünyanın en iyi 2 kalecisinden biri var, belki de en iyisi ki takımın en büyük güvencesi o. Ancak önünde defansta bir lider sıkıntısı var bence. Mellberg iyi bir defans oyuncusu, sağ bek bile oynayabiliyor ancak transferi yazısında da yazdığım gibi ciddi derecede ağır olması büyük bir sorun olabilir ki ilk Fiorentina maçında Gilardino'nun golündeki hatası da iyi başlangıç yapmasını engelledi.

Chiellini'nin sakatlığı, Leggrotaglie'nin bu seviye için yeterli olmaması, Andrade'nin bidondan öteye geçememiş olması Juventus defansını Scudetto yarışında geride bırakıyor.

Ben yine de "Old Lady"nin sezonu 3. bitireceğini düşünüyorum, bununla mutlu olacaklarını sanmıyorum ama Juventus'un en büyük ihtiyacının hücuma orta sahadan top taşıyacak Nedved'in genç versiyonu bir isime ihtiyaçları olduğunu düşünüyorum. Diego harika olurdu.

Hiç yorum yok: