30 Eylül 2008 Salı

Fenerbahçe vs Dinamo Kiev


Bu sezon oynadığı 5 deplasman maçının 4ünü kaybede, 1inde fark yemekten rakip forvetler sayesinde kurtulan Fenerbahçe 3te 3 yaptığı evinde Kiev'i ağırlıyor. Arsenal maçındaki Kiev baya etkiliydi özellikte ilerideki 3lü Aliyev, Shatskikh ve Bangoura çok çabu çıkabiliyorlar.

Emre solda oynuyor bugün, arkasında Carlos ile beraber. Orada Aliyev var Kiev takımında ki çok hızlı ve tehlikeli bir adam, ben olsam kesinlikle Uğur ile başlardım. Carlos çıktığında arkasını korumaya alışık değil Emre ki Sivas da Fener'in solu üzerinden oynamaya çalıştı ilk yarı.

Fener'de eksta motivasyon var bu maça, Alex'in takım arkadaşlarıyla toplantı yapması ve Kadıköy'deki ateşli atmosfer, en önemlisi de son 3 yılda sağlanan iç sahadaki karne ve onun sağladığı güven Fenerbahçe'nin artıları.

Form durumları açısında kesinlike Kiev'e yakın dursa da 2-1 gibi Fenerbahçe galibiyeti bekliyorum, kontrollü oynaması lazım Fener'in. Kontrollü oynadıkları zaman Edu-Lugano sağlam bir ikili, hele öne geçebilirse Fener bu maçı kesinlikle kazanır diyorum. Genel kanının aksine ben Fenerbahçe'den galibiyet bekliyorum bu akşam.

Fenerbahçe SK: Volkan Babacan, Gökhan Gönül, Edu, Lugano, Roberto Carlos, Kazım Kazım, Selcuk Şahin, Claudio Maldonado, Emre Belözoğlu, Alex, Daniel Güiza

FC Dynamo Kyiv: Stanislav Bogush, Betão, Andriy Nesmachniy, Pape Diakhate, Ognjen Vukojević, Roman Eremenko, Taras Mikhalik, Miloš Ninković, Olexandr Aliyev, Maksim Shatskikh, Ismaël Bangoura

Hiç yorum yok: