13 Eylül 2008 Cumartesi

Deco ve Southgate

Deco'nun gelmesi Chelsea adına çok olumlu bir adımdı. Ofansif yaratıcılık en büyük sıkıntılarından biriydi Chelsea'nin, hala her yazımda Chelsea'nin tek eksiğinin Robben'den sonra onun ayarında yaratıcı bir hücum oyuncusu olduğunu yazıyorum. Robinho bu eksiği çözebilirdi ama olmadı. Yazıda Deco'nun yeralmasının sebebi Premier Lig'e yaptığı müthiş başlangıç. Ağustus ayının en iyi oyuncusu seçildi.

Ayın menajeri ise Southgate oldu. Burada en başından beri Southgate'in menajerlik hamlelerini eleştiriyorum, geçen sene Yakubu'yu satıp gelen parayı Mido ve Alves gibi 2 overrated oyuncuya yüklemesi, bu sene takımın ortasahasasını neredeyse tamamen tasviye edip sadece Digard'ı oraya alması ile çok eleştirdim ama ilk 3 haftada gerçekten çok iyiydiler. 4-2-4 oynadılar neredeyse kanatlarda Aliardiare ve Downing ile. Yine de Boro'nun ortasaha ve kaleci problemleri ile küme düşme hattının biraz üzerinde ligi bitiriceğini düşüncesini taşıyorum. Bakalım Southgate beni yanıltmaya devam edecekmi.

Hiç yorum yok: