29 Eylül 2008 Pazartesi

Orhan Sam ve Küfür


Hacettepe (OFTAŞ) TSL'ye yükseldiğinden beri maç kaçırmamıştı Orhan. Hatta geçen sezon 33 maçta da 90 dakika oynamıştı, neden bilmiyorum ligin son maçında 8 dakika kala oyundan aldı Osman Özdemir, böylece tüm sezonu oynayan oyuncu olmayı son anda kaçırdı. Bu sezon İlhan'ın ayrılmayısıyla takım kaptanlığına geçti, defansın sağında ve ortasında oynayabiliyor, zaten Scout raporunu yazmıştım daha önceden.

Ümit milli takımda defansın göbeğinde oynuyor. Zamanında Avrupa 2.si olan U19 takımında da stoperdi ( o takım da ayrı bir inceleme konusu, Selçuk İnan-kaleci Serkan dışında kayboldular tamamen), bu hafta Hacettepe'de ilk kez stoper oynadı ( Geçen sene İlhan-Giray'dan biri sakat ya da cezalıyken de oynuyordu). Iglesias'in uçan tekme ile atıldığı pozisyonda ,ki en az 3 maç ceza alması lazım, direk sırtına uçan tekme attı Orhan'ın, ettiği küfür ile direk kırmızıdan atıldı. 39 maçlık maç kaçırmama serisi de sona erdi, TSL'de daha fazlası yok şu anda diye düşünüyorum, istatistiki bilgi yok elimde tamamen hafızama dayanarak söylüyorum.

Sezon Maç Ilk 11 Süre (dk)
2008/2009 5 5 443 0 0 1
2007/2008 34 34 3.052 0 3 0

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Papaz,

Istatikler konusunda yardimci olayim istedim.
Orhan Sam'in ligde mac kacirmama donemi 06/07 senesinden bu yana 42 mactir suruyordu. Ama ligde su an ondan iyisi var.
A.Gucu'nden (eski Manisali) Metin Akan 06/07 sezonunun 21. haftasindan bu yana 53 mactir surekli forma giyiyor. Bunlarin 18inde sonrada oyuna girmis. Bu sene A.Gucunde butun maclarda sonradan girmis.
Su an ligde onu takip eden 3 isim Mehmet Yildiz (33), Servet Cetin (33) ve Umut Bulut (32).

Ayrica gecen seneyi Metin ve Orhan gibi mac kacirmadan geciren 3 isim daha var. Adem Kocak (ankara), Serkan Atak (Hacettepe) ve Murat Hacioglu (Konya). Bu senenin ilk haftalarinda bu oyuncular serilerini kaybettiler.

Bir baska istatistik de son senelerdeki en uzun seri, benim takip edebildigim kadariyla Gokdeniz'in. Bahisden dolayi aldigi ceza doneminde futbolu cok ozlemis olsa gerek, zira cezadan dondukten sonra Kazan'a gidene kadar 69 mac surekli oynadi Gokdeniz.

Bu arada blog'unu cok basarili buluyorum, tabii ben de Trabzonlu oldugum icin bu aralar aldigim zevk katlaniyor. Bu arada senelerdir TSL'nin istatistiklerini tutuyorum, sorun olursa haber et yeter.

Ugur G.

papaz dedi ki...

teşekkürler ugur,

Metin Akan hiç dikkatimi cekmemişti, 53 maçta çoğunda yedekten gelerek oynamak onemli başarı gerçekten, gerçi orhan son maça kadar dakika kaçırmamıstı.

gokdeniz yanılmıyorsam 33de 33 yapmıştı bir sezon hiç oyundan cıkmadan, son maçta kadroya alınmamıstı,seri o maçla bozulmustu sanırım.

teşekkürler güzel sozlerin icin bu arada, istatistik lazım oluyor acıkcası oyuncularla ilgili o konuda gorusebiliriz.

Adsız dedi ki...

mailim ugur.gunaydin@bms.com. Ihtiyacin oldugu anda haberim olsun.