23 Mayıs 2009 Cumartesi

Batuhan Gerçekleri


Batuhan Karadeniz hakkında bildiklerimi ve izlenimlerimi daha önce yazmıştım. Müthiş bir fiziğe ve top hakimiyetine sahip bir oyuncu ancak kişi olarak gelişimini doğru yönde tamamlamamış ve problemli bir çocuk Batuhan.

Eskişehir'e giderken inşallah İstanbul'dan uzakta olması onu kendine getirir diye umut etmiştim ancak Batuhan'ın skandallarla anılmaya niyeti var. Öncelikle Fenerbahçe maçından önce otelden kaçıp diskoda sabahlamasının ardından bugün de trafik skandalıyla gündeme geldi.

Bu haberi yazmamın amacı olayın iç yüzünü açıklamak. Eskişehir'de haberi ilk geçen arkadaşla görüştüm az önce. Batuhan dün akşam kırmızı ışıkta geçince polis tarafından durdurulmuş, ancak alkollü araba kullandığı bazı ajansların habere katkısı olmuş. Batuhan - ki 18 yaşına gireli henüz 30 gün olmadı - ehliyeti ve kimliği yanında olmadığından polis tarafından para cezasına çarptırılmış. Tutuklanması ya da alkollü araç kullanması gerçek dışı.

1 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

ya hocam, link verdiğin o postta da yorum yapmışım, burda da yapmadan geçmiycem, batuhan'dan en ufak bi umudum yok benim;

http://heryolroma.blogspot.com/2009/04/batuhan-karadeniz.html