15 Mayıs 2009 Cuma

Muhammed Demirci


TFF'nin güzel projelerinden birisi Coca-Cola Akademi Ligi. 15 yaş altında Gençlerbirliği şampiyon olurken 14 yaş altı finali bugün oynandı ve finalde Bucaspor'u 3-0 yenen Beşiktaş şampiyon oldu. Ben Bankasya playoff yarı finalini izlediğim için bu maçı NTVSpor'da canlı yayınlanmasına rağmen takip edemedim ancak gollere bakarken dikkatimi 2 gol atan Beşiktaşlı oyuncu çekti. Yanlış hatırlamıyorsam yukarıda kaptanlık pazubanındını da takan oyuncu olan Muhammed Demirci bir dönem gündemi feci meşgul etmişti. Barcelona'nın altyapısına katmak istediği oyuncu daha sonra tekrar Beşiktaş'a dönmüştü. Maçı izleyenler varsa nasıl oynadığı hakkında yorumları merak ediyorum. Maçın tekrarını da gece izleyebilmeyi umuyorum.

3 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Seyredenler Messi gelsin Muhammetten hareket göğrensin diyorlar :)

Kalten dedi ki...

Buradan bulabilirsiniz, az once rastladim: http://eksibesiktas.blogspot.com/2009/05/i-have-dream.html

papaz dedi ki...

teşekkürler.