2 Mayıs 2009 Cumartesi

Ezeli Rezalet

4 yorum:

Adsız dedi ki...

papaz yemin ediyorum su takimdan sirf turkiyedeki taraftarlari yuzunden nefret ediyorum, bir barca bir pool sirf turkiyedeki gorgusuzler yuzunden cok sevilmeyen 2 takim bence, gelir simdi lionel mi ne herneyse o nickli arkadas 3 saat elestirir yok chelsea macindan sonra bizle dalga gecer gibi yazdinda su da bu da diye, bu kadar antipatik taraftar bir barca bir pool hemde turkiyedeki taraftarlari, yok boyle birsey, olamaz

papaz dedi ki...

ben severim Barca'yı ama Chelsea ile oynayınca değil tabii ki:)

Akşam maçı izleyemedim ama şu an tekrarı var ntvspor'da. deli top oynamışlar.

lionel dedi ki...

sen daha vitaminken biz bu takımları tutuyoduk. benim için kanım olan trabzon ve ondan sonra barça vardır. eğer sen çekemiyorsan yol alman gerekir.anlamsız,mantıksız eleştirilerin her zaman karşısındayım.

eğer adamsan bana laf atmadan once kimligini yerini yurdunu belirtirsin.

papaz dedi ki...

sakin olalım arkadaşlar.