16 Mayıs 2009 Cumartesi

U-17 Avrupa Şampiyonası Finali: Almanya vs Hollanda


Pazar günü saat 12:00'de U-17 Avrupa Şampiyonası'nın final maçı Eurosport ekranlarında olacak. Turnuvayı başından beri domine eden Almanya grupta daha önce 2-0 yendiği Hollanda ile bir kez daha karşılaşacak. Almanları ilk maçtan çok beğendiğimi yazmıştım ve benim favorimdiler ki finali de rahatça kazanacaklarını düşünüyorum.

Yarınki finali izleyecekler için dikkat edilmesi gereken isimleri verelim. Almanlarda sağ bek Basala-Mazana, forvetin sağında oynayan Scheidhauer , Liverpool'lu sol açık Buchtmann ve orta sahanın ortasındaki takım kaptanı Yabo dikkat edilmesi gereken isimler.

Hollanda takımında en önemli 2 isim yukarıdaki fotoğraftaki 2 gollü Luc Castaignos, 10 numara takım kaptanı Oğuzhan Özyakup ve Afgan asıllı yaratıcı oyuncu Shabir Isoufi. Güzel bir Pazar sabahında zevkli bir maç bekliyorum ve kupanın Almanya'da kalacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok: