15 Aralık 2008 Pazartesi

Bruno Trabzonspor'a Doğru

Bruno hakkında daha önce de yazmıştım. Bruno ben yazıyı yazdıktan sonra performansını iyice artırdı. Bu hafta Güngören Belediye maçında ise tam anlamıyla şov yaptı. 4 gol birden atarak bu sezonki gol sayısını 14e çıkardı.

Trabzonspor daha önceden de ilgineliyordu Bruno ile ancak bu haftaki performansından sonra teklif yağıyor Bruno'ya. Bunun üzerine yönetim elini sıkı tutmaya karar vermiş. Daha önce de yazmıştım Ordu'nun bonservisini almak için opsiyon hakkına sahip ve 800.000 dolar ödemesi lazım Flamengo'ya. Trabzonspor hem bu miktarı hem de Orduspor belli bir bonservis bedeli ödeyerek transferi bitirme peşinde.

20 yaşında ve Brezilya U-17 milli takımı ile Dünya 2.liği yaşamış bu oyuncu daha önce de belirttiğim gibi çok önemli bir oyuncu haline dönüşebilir doğru ellerde. Umarım gerçekleşir bu transfer.

6 yorum:

Adem dedi ki...

Hocam inşallah doğrudur yahu. Umut'a talim eden bir takım olarak Trabzonspor için çok kıymetli bir oyuncu olacağına şüphe yok. Kendisiyle anlaşma sağlanır ve uzun vadeli bir sözleşme yapılırsa ligi ayağa kaldırabilir bu çocuk.

Şen Şef dedi ki...

Yaw biraz uzak kaldım da birkaç haftadır okuduklarımla idare ediyorum TSL'de, Isaac'e ne oldu? Beğenmiyor mu Yanal? Ben bu sezon artık patlayacağını düşünmeye başlamıştım...

Adem dedi ki...

Isaac gayet iyi. Yerinde oynadığında mükemmel işler yaptı bu sezon. Ama yanal onu kanat oynatıyor ki büyük hata. Tükriyede ne yazık ki oynayabilmek için iyi futbolcu olmak yetmiyor. Eğer yetseydi Isaac Umut'u çoktan kesmişti.

papaz dedi ki...

bugün saat 2de görüşme var Ordusporlu yöneticilerle İstanbul'da, sonucu ben de merakla bekliyorum.

shadow dedi ki...

Hocam haber bekliyoruz kulaklarımızı dört açtık. :)

papaz dedi ki...

bu akşam gene gol attı ceza sahası dışında soluyla:)