23 Aralık 2008 Salı

EPL


EPL Anketi de sona erdi. Christmas fikstürüne girerken zirvede durum Liverpool 39, Chelsea 38, Aston Villa 34, Manu 32 ( 2 maçı eksik) ve Arsenal 31 şeklinde.

Blog okuyucusu da benimle aynı görüşte Arsenal konusunda, sadece 2 oy alabilmiş Arsenal. Yarışın geçen sezonki gibi Chelsea ve Manu arasında geçmesi bekleniyor diyebiliriz ankete göre, Liverpool aradan sıyrılır diyenler de az değil.

Sezon başı favorim Chelsea idi ancak Drogba'nın form tutamaması Chelsea için çok büyük handikap. Anelka efendi çok gol atıyor ancak özellikle iç saha maçlarında rakibe baskı altına almasına engel oluyor takımının. İlk yarıdan sonra Liverpool'a da inanmaya başladım, sene başında ciddi aday görmüyordum onları ancak özellikle Manu ve deplasmandaki Chelsea galibiyetleri onlar adına umut verici.

Manu her sene bu dönemlerde atağa kalkmayı sever, şimdi 2 maç eksiklerini de kazandıklarını varsayarsak liderin 1 puan gerisine geliyorlar. Ronaldo'nun da gittijçe yükselen formuyla Manu da çok ciddi aday durumunda tabii ki.

Çok politik konuştuk tahminimizi verelim yine de, sene başında Chelsea alır Manu ile yarışırlar diyordum, sene başına göre ivme Manu'ya kaymış durumda. Manu'nun tecrübesini konuşturacağını düşünüyorum, bize bu sene de hüzün var demek istemiyorum ama öyle görünüyor, çok umutluyduk Scolari'den ancak zamana ihtiyaci olduğuna da katılıyorum.

Arsenal 2 (3%)

Chelsea 21 (41%)

Manchester United 19 (37%)

Liverpool 15 (29%)

Diğer 3 (5%)

2 yorum:

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

Scolari bana hep arkasını getiremeyen bir TD'müş gibi geliyor. Portekiz milli takımındaki performansına binaen böyle söylüyorum birde takım içi arızaları gideremeyen bir hoca gibi geliyor bir türlü Portekiz milli takımının golcü sorununu çözememişti. şuan Chelsea'da neler yapıyor sadece puan tablasından takip ediyorum ama umarım başarılı olur.

Hayatımız Futbol dedi ki...

aston villa'nın amacı avrupa.şampiyonluk isteseler bile nefesleri elbet bir noktada kesilir.
arsenal'in şampiyonluk için belirli bir olgunluğu yok.çok havadalar ve genç olmaları büyük handikap onlar için.saçma sapan maçlarda kaybettikleri puanlar yüzünden şamp. olamıyorlar bu sene de imkansız.
geri kalan 2 aday chelsea ve manu.manu chelsea'ye göre daha oturmuş ve istikrarlı bir kadroya sahip.chelsea'de bana göre manu'ya göre daha güçlü fakat yıllardır brezilyalılar epl'ye gitmez denir.chelsea büyük risk aldı aslında scolari ile ama ben bunun olumlu sonuçlandığını düşünüyorum.
chelsea ve manu arasında kıran kırana gececek bir yarıstan chelsea'nin galip ayrılacağıu görüşündeyim.