10 Ağustos 2008 Pazar

Stad Anıları ( Camp Nou )


Stada ulaşmak çoğu Avrupa şehrinde olduğu gibi çok kolay. Metro ile rahatlıkla gidebiliyorsunuz. Metroda hangi durakta ineceğimizi sormak bahanesiyle bi Katalan kızla muhabbete başladığımda birdaha asla "Nou Camp" dememem gerektiğini de öğrendim. Katalanlar Camp Nou diyorlar stadlarına.



Metrodan indikten sonra 5 dakika kadar yürüdükten sonra karşınızda Camp Nou. Dışarıdan büyülenmeye başlıyorsunuz. Stad turuna en alt kattan hatta soyunma odalarından başlıyoruz. Rijkaard'ın yapamadığını ben yapayım dedim.



Müthiş bir manzarası ve atmosferi var stadın, dolu halini hayal etmekten alamıyor insan kendini. Kesinlikle bir " El Clasico " için buraya gelmeliyim diyorum.

Müthiş manzarayla sizi büyüledikten sonra daha sonra gideceğim Bernabau Müzesine oranla daha fakir müzeye indiriyorlar ve en sonda da mağazaya giriyorsunuz ki o kadar etkilendikten sonra eliniz boş çıkmanız imkansız oradan.

1 yorum:

selaminko dedi ki...

bu geziye beni sana yanıtım iki kelime ile özetlenir ancak: "ühü ühü"