29 Ağustos 2008 Cuma

Saha Everton'da


David Moyes Ağustos'un sonuna doğru harekete geçti. Dar kadroyu genişletmek adına 3 transfer yaptı bu hafta. Önce Danimarka'lı sağ bek Jacobsen'i sonra Kızılyıldız'dan Everton'dan Castillo'yu aldılar.

Asıl bombayı da Manu'dan Saha'yı alarak gerçekleştirdiler. AJ satıldıktan sonra ileride de rotasyonları zayıflamıştı, Saha gibi bitiriciliği çok iyi bir forvet alarak hücum hattını çok güçlendirdiler.

EPL'de son günlerde piyasa canlandı.

- Motta Pompey ile antremanlara çıkıyor, Redknapp umutsuz olsa da transferin gerçekleşme ihtimali yüksek.

- City'nin son hedefi Arjantin'li Zabaleta. Bana göre henüz hakettiği değeri bulamamış çok önemli bir oyuncu.

- Liverpool Riera transferini bitirmek üzere. Sonunda kanat alıyor Benitez.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kardes bomba momba deil saha bitik yaa ilk geldigidne cok umutluydum ben bu ikisindende (ikinciai alan smith oluyor) ama saka maka ikiside is yapmadilar. komik olan manuda forvetler rvn den sonra nedense sonuk geliyorlar bana, bir rooney oda iste rooney yani. bu senede takimin gol yukunu cr7 cekti. kimse kusura bakmasin tevezi adamdan saymiyorum bile heleki o odenen bonservis saka gibi. manu forvet konusunda bitik bir klup oldu saka maka. saha zaten epeydir yoktu gecen sene a. smith gitti o da oynayamadi bu takimda.