6 Kasım 2008 Perşembe

Lizbon Aslanı Arda


Baştan yazayım ilk yarıya yetişemedim, Testere 5'e feda ettim ilk yarıyı, son 10 dakikasını izleyebildim ancak ilk yarının. Benfica formdaydı ama Guimares maçında 2.yarı tamamen 10 kişi oynamışlardı ve Di Maria dışında o maçın 11i sahadaydı, Portekizli arkadaşım bunun takımı etkilediğini düşündüğünü söyledi.

Bunu kesinlikle Galatasaray'ın galibiyetine gölge düşürmek amacıyla yazmadığımı belirteyim, futbol zaten bu olayların sıkça yaşandığı bir spor, benzer durumu Eskişehir'de Galatasaray yaşadı ve kaybetti.

Carlos Martins ve Aimar kulübede olunca oyun kurucusuz çıktı sahaya Benfica, Reyes döküldü dediler ilk yarıda sakatlıktan dönen Di Maria karşısında da etkili bir Balta gördüm ben oynadığı bölümde, Reyes kendi kendini durdurunca Benfica'ya şans vermedi Galatasaray. Sağlam savunma vardı, Benfica'nın Selçuk'u Yebda yine delirtmiş taraftarları.

Galatasaray cephesinde çok iyi bir Arda, topa hükmeden- oyunu yöneten bir Lincoln vardı ama yine Arda'ydı bana göre maçın adamı. Parlıyor Arda henüz 21 yaşında, Arda'nın bu ligde kendini geliştireceği en fazla 2 sezonu var artık, ondan sonra kendini köreltir. Avrupa'da çok daha büyük klüplerde oynayacak bir adam.

Ayhan'ın pası muhteşemdi 2.golde. Karan'dan da kendine yakışır bir tek vuruştu. Şimdilik Baros'un tek forvette kısırlığı dışında problem yok ancak arkasındaki isimlerin bolca gol atması ile şimdilik problem yok.Lincoln'deki çıkışa başka bir mesajda değinmek istiyorum.

Benfica
Quim xx, Maxi Pereira x, Luisao x, Sidnei x, Jorge Riberio x, Di Maria xx, Katsouranis xx, Yebda x (Dk. 65 Carlos Martins x), Reyes xx (Dk. 58 Aimar x), Suazo x, Nuno Gomes x (Dk. 61 Cardozo x)

Galatasaray
De Sanctis xxx, Sabri xxx, Emre Aşık xxx, Servet xxx, Hakan xxx, Baros xx (Dk. 82 Mehmet Güven x), Meira xxx, Ayhan xxx, Lincoln xxx, Arda xxx (Dk. 90 Volkan ?), Ümit xxx (Dk. 85 Yaser x)

Goller
Dk. 52 Emre Aşık, Dk. 69 Ümit (Galatasaray)

Sarı kartlar
Dk. 11 Servet, 14 Ayhan (Galatasaray), Dk. 55 Maxi, Periera, Dk. 72 Suazo, Dk. 90 Luisao (Benfica)

Hiç yorum yok: