13 Ekim 2008 Pazartesi

Ümit Davala - Skibbe


Daha önce yazmıştım sanırım ama postu bulamadım açıkcası. Londra'da bizim şirketin Almanya sorumlusuyla Skibbe'nin kovulacağı tarih üzerinde iddiaya girmiştik. Skibbe'nin insan yönetiminde "0" olduğunu ve Ocak ayına kadar görevde kalamayacağını iddia etmişti, bense Galatasaray'ın geleneklerinde erken hoca kovmak diye birşeyin olmadığını ve bunun gerçekleşmeyeceğini söylemiştim.

Yönetim Skibbe etrafındaki çemberi daraltıyor. Dil biliyor, ligi tanıyor diye yardımcısı olarak atanan Ümit Davala ve Alman Yardımcısı Edwin Boekamp'ın sözleşmeleri feshedildi. Skibbe de artık topun ağzında. Pazar - Perşembe çok zorlu 2 maçı var Galatasaray'ın, 2 maçın da kaybedilmesi muhtemel bu da demekki Skibbe'nin kader haftası.

Galatasaray'da çok iyi bir kadro var şu anda ancak aynı zamanda çok iyi yönetilmesi gereken bir kadro. Çok fazla yıldız isim var ve Real Madrid'in Galacticos dönemine benziyor hep beraber oynadıklarında. Topu iyi kullanabilen rakipler karşısında kötü durumlara düşüyorlar.

Bu kadroda rotasyon da doğru yapılmalı ancak o konuda sakatlıklar yeterince yardımcı oluyor Skibbe'ye:)

Görüntüye göre Skibbe de ya Trabzon-Olympiakos ya da Fenerbahçe-Benfica virajlarında yoldan çıkacak ve iddiayı kaybeden de ben olacağım.

Hiç yorum yok: