9 Mart 2009 Pazartesi

Edim Demir


25 Ağustos 1985

Son dönemde genç yetenekler konusunu biraz ihmal ettik, bu arada takip ettiğim isimlerden performansını yükselten pek çok isim oldu o yüzden bugün 3-4 oyuncuyla ilgili yazı yazmayı planlıyorum.

Edim ile ilgili yazmaya başlamadan önce Boluspor'un çıkışından ne kadar memnun olduğumu ve bu çıkışı yapmalarının da hakları olduğunu belirterek başlayayım. Geçen sene yükseldikleri BA 1.Lig'de ilk sezonunda play-off oynadılar ve bu sezona çok kötü başlamalarına rağmen takıma önemli aşama kaydettiren genç teknik adam Serhat Güller'in arkasında durdular ve sonunda bu krizden çıktılar, devre arasında da yerinde takviyelerle son 6 maçta 16 puanla zirveye yaklaştılar.

Edim'in de Boluspor'un çıkışında payı çok yüksek. Daha önce Uşakspor'la BankAsya macerası yaşamıştı ve sezon başında Ankaragücü ile görüşmüştü, ancak onun yerine Boluspor'a geldi. Sezon başında as olarak düşünülmüyordu ancak 8.haftada ilk kez 11 çıktığı maçta 2 gol birden atınca formayı bir daha bırakmadı. O haftadan beri aralıksız olarak 16 maçtır 11 çıktı ve 12 gol atmıştı. Bu haftasonu sakatlığı nedeniyle yedek kaldı ve oyuna 2.yarıda girdi ancak yine golünü atmayı başardı.

20 maçta 13 gole ulaştı toplamda Edim ve Boluspor'u ayağa kaldıran isim oldu bu performansıyla. Uzun boylu, hava toplarında çok etkili ve ayaklarını da iyi kullanabilen bir forvet oyuncusu. Ceza sahası içinde çok tehlikeli. 1.90 civarında boyu ve hava toplarında rakip defanslara üstünlük kuruyor. Boluspor bu çıkışı sürdürecektir ve eğer sonunda TSL'ye yükselirlerse Edim'den ilerleyen dönemlerde çok daha fazla söz edeceğiz.

Hiç yorum yok: