4 Mart 2009 Çarşamba

Alayına Gider


Öncelikle bir Mourinho hayranı olduğumla gireyim, blogu takip edenler fark etmişlerdir JM benim için çok özel bir menajer. Ona kızanları da anlayışla karşılıyorum, ancak bu oyunun onun gibi aktörlere ihtiyacı var. O bir Hiddink, Capello ya da Sacchi tarzı bir hoca değil, o Jose Mourinho. Bundan 20 yıl sonra da 30 yıl sonra da konuşulacak bir isim. Daha 45 yaşında olmasına rağmen Avrupa'nın en kariyerli hocalarından biri olmaya doğru adım adım gidiyor.

Bu yazının konusu ise haftasonu Balotelli'nin penaltı pozisyonu, sonrası yaşananlar ve Mourinho'nun dunkü basın toplantısında yaptığı Mourinhovari gider. Penaltı bence de yanlış karardı ancak eleştiriler sonrası lafı gediğine koydu Mourinho. İşte Mourinho'nun alayına gider yaptığı açıklamaları;

" 2 gündür sadece Balotelli'nin penaltı pozisyonu konuşuluyor. Pozisyona penaltı değil diyecekseniz de bunu kuşkuyla yapmalısınız. 2 gündür gündemi penaltı pozisyonu yaptılar. Kadrosunda benim de sahip olmak istediğim pek çok yıldıza sahip ama sezonu kupasız kapatacak Roma'dan bahsetmiyorlar, ezeli rakibimiz ve bizim 12 puan gerimizdeki Milan'dan bahsetmiyorlar ki onlar da sezonu kupasız kapatacak ya da her zaman olduğu gibi hakem hataları ile sezon başından beri puan toplayan Juventus'dan bahsetmiyorlar, Balotelli'nin penaltısından bahsediyorlar. Entellektüel orospuluğu sevmiyorum, entellektüel dürüstlüğü seviyorum."

Hiç yorum yok: