27 Mayıs 2008 Salı

Selçuk İnan ve Burak Yılmaz da Trabzonspor'da



Valla bu kadar erken bu kadar transfer ben de beklemiyordum. Helal olsun yönetime gerçekten. Manisa ile bonservis konusundaki son pürüzler de halledildi, muhtemelen yarın hatta belki bu gece resmi sözleşmeyi de imzalayacak 2 isim.

Dün Egemen transferinden sonraki yazımda da belirtmiştim, bu sene için olmasa bile gelecek için müthiş bir kadro kuruldu. Giray, Selçuk, Burak, Ceyhun hepsi geniş A milli takım kadrosu içinde ve özellikle Selçuk ile Giray değişmez olmaya çok yakınlar.

Colman ve Cale konusunda ülkelerinden aldığım bilgiler de hep olumlu yönde ama izlemeden kesin karar vermek istemiyorum.

Şimdi bana göre temel ihtiyaçlar bir tane sol açık ve aynı zamanda forvet arkası oynayabilen bir oyuncu olursa çok iyi olur, Selçuk ve Colman geldikten sonra oyun kurucu ihtiyacı olmaz bence.

İyi ve güvenilir bir kaleci. Yönetimin Nisan gibi yaşlı, tecrübeli bir kaleci ile 2 yıllık anlaşıp bu dönemde 2 genç kaleci Tolga ve Onur'a tecrübelerini de aktarması fikri vardı ama Tolga'nın A milli olması ve Onur'un son 3 maçtaki performansı bunu askıya aldırdı ama Onur Toulon'da çok kötüydü, Tolga'nın da milli takımda olmasını daha önce eleştirmiştim zaten.

Bir tane de tecrübeli ve takımı sırtlayabilecek bir forvet. Burada Fernandao ismi müthiş heyecan yaratıyor bende. Hava toplarında etkili, teknik ve liderlik özellikleri olan çok önemli bir oyuncu.

Bu transferler olursa sezona da hava yakalanarak başlanırsa çok iyi bir sezon geçebilir. Çünkü yıllar sonra doğru hamleler ve transferler yapılıyor ve müthiş bir beklenti oluşmaya başladı taraftarda. Stadın da kale arkalarındaki pist kaldırılarak yeni sezona 5000 kişi kapasite artırılması da cabası.

Hiç yorum yok: