28 Mayıs 2008 Çarşamba

Fransa: 2 Ekvador: 0


İlk yarıda daha çok Çekleri seyretmeyi tercih ettim, zaten Domenech de akdroyu 23e indirmeden 1 gün önce son kararını vermek için almışa benziyordu bu maçı Pek çok as tribündeydi.

Anelka-Cisse gibi 2 karizma ama içi boş forvet vardı ileride zaten ilk yarıda etkili değildi Fransa. İlk yarıda Ben Arfa'yı çok beğendim.

2.yarıda Gomis'in girmesi çok değiştirdi takımı, müthiş bir oyuncu gerçekten. Küçük Drogba yakıştırmaları çok doğru. Trezeguet de yokken kesinlikle 23 kişilik kadroya kalması lazım.

2.yarıda 2 Gomis golüyle kazandılar ama ben pek beğenmedim Fransa'yı. Tam takımla izlemek istiyorum bir de.

1 yorum:

Hayatımız Futbol dedi ki...

gomis harika bir oyuncu
çok güzel 2 gol attı dün
fenerbahçe ciddi ilgileniyor
20 milyon euro bonservisi var
alabilirse süper olur