14 Ağustos 2009 Cuma

TSL Gol Kralı 09/10


Baros'un kazandığı 08/09 sezonundan sonra Gol Krallığı yarışı bu sezon daha heyecanlı geçebilir diye düşünüyorum. Geçen sezon Taner Gülleri son haftalara doğru sakatlanmasa belki de Baros'u geçecekti ama onun dışında Baros neredeyse tüm sezonu önde götürdü ve 20 golle krallığı kazandı.

Ancak bu sezon ünvanın farklı bir isme gideceğini düşünüyorum. 3 adayım var krallık için.

1.si Güiza; Fenerbahçe'de Daum'un kanatları daha çok kullanan sistemi ile Güiza'ya çok daha fazla pozisyon geliyor. Özel hayatındaki çalkantılı dönemi de atlattı ve lige uyum sağladı. 20'yi geçebileceğini düşünüyorum.

2.si Sercan; Eğer Bursa Sercan'ı elinde tutabilirse Ertuğrul Sağlam'ın sağlam adımlarla gelen takımında Sercan her maç gol atabilir. Hava toplarında ve ceza sahasındaki etkinliği gittikçe artıyor, geniş alanda ne kadar tehlikeli olduğunu söylemeye gerek yok. Sercan da 20'yi bulabilir.

3.sü Ümit Karan; Karan'dan açıkcası bunu beklemiyordum. Futbolu bırakabileceğini düşünmüştüm ancak o Eskişehir gibi bir camiaya gidip kaptanlık alarak futbola yeniden döndü. Kampın en çalışkanlarından olduğunu öğrendim Eskişehir'deki bağlantımdan. Youla-Burak Yılmaz-Bülent Kocabey destekli Karan 20 golü bulabilir.

Hiç yorum yok: