15 Ağustos 2009 Cumartesi

EPL 09/10 IV


SUNDERLAND IN:

Lorik Cana (undisc.)
Fraizer Campbell (£3.5m)
Paulo da Silva (undisc.)
Darren Bent (£10m)
Lee Cattermole (£6m)

OUT:

Michael Chopra (undisc.)
Jack Colback (loan)
Nick Colgan (released)
David Connolly (released)
Greg Halford (undisc.)
Peter Hartley(released)
Niall McArdle (released)
Jean-Yves M'voto (loan)
Arnau Riera (released)
Darren Ward (retired)
Dean Whitehead (£3million)
Dwight Yorke (released)

İlk 11'e direk girebilecek 5 transfer ve yeni bir menajer. Sunderland sezona önemli değişikliklerle giriyor. Steve Bruce bu seviyede kendini kanıtlamış ve beğendiğim bir menajer. Bent, Cana, Campbell, Da Silva ve Cattermole önemli takviyeler. Sunderland'ın bu sene sınıf atlayacağını düşünüyorum. Kafaaltına oynayan Spurs, Villa, Everton ve City'nin peşinde belki aralarında olacaklardır. Tablonun üst tarafında bitirmelerini bekliyorum, Avrupa Ligi'nde yer kapmaları beni şaşırtmaz.

TOTTENHAM

IN:

Sebastien Bassong (undisc.)
Peter Crouch (undisc.)
Kyle Naughton (undisc.)
Kyle Walker (undisc.)

OUT:

Ben Alnwick (loan)
Simon Dawkins (released)
Gilberto (released)
Chris Gunter (£1.75million)
Troy Archibald-Henville (loan)
Danny Hutchins (undisc.)
David Hutton (released)
Ricardo Rocha (released)
Andros Townsend (loan)
Kyle Walker (loan)
Didier Zokora (undisc.)
Darren Bent (£10m)

Redknapp sihirli değneğini Spurs'e değdirdi ve göreve geldiğinden beri bir toparlanma içine girdiler. Bassong ve Crouch transferleri takıma sınıf atlatabilir ancak ben Zokora'nın önemli bir kayıp olduğunu düşünüyorum. Ortasahada defansif oynayacak bir isme ihtiyaçları var. Spurs yine orta sıralarda olacaktır ancak Avrupa Ligi vizesi almalarını beklemiyorum. 8-10 arası bitireceklerdir.

WEST HAM UNITED

IN:

Fabio Daprela (undisc.)
Luis Jimenez (loan)
Radoslav Kovac (undisc.)
Peter Kurucz (undisc.)
Jack Lampe (undisc.)
Frank Nouble (undisc.)

OUT:

Lee Bowyer (free)
Walter Lopez (released)
Lucas Neill (released)
Kyel Reid released)
Freddie Sears (loan)
Tony Stokes (released)
Diego Tristan (free)
Jimmy Walker (released)

West Ham'a 2 nedenden dolayı sempati duyuyorum. Hem renkleri hem de kulübedeki o büyük oyuncu yüzünden. Zola ilk senesinde West Ham'a çok başarılı bir sezon geçirtti. İtalya Ümit Milli takımındaki tecrübesi ile West Ham Akademisini ilk sezonda çok iyi kullandı, bu sezon da yine alttan gelecek isimler takım için önemli olacaklar. Yine de West Ham'da çok fazla ilerleme beklememek gerek. Geçen seneki 9.luk bu sezon için yeterli bir başarı olacaktır, ancak ben 10-12 arası bir derece bekliyorum.

WIGAN

IN:

Antonio Amaya* (undisc.)
Jordi Gomez (undisc.)
James McCarthy (undisc.)
Hendry Thomas (undisc.)
Jason Scotland (£2m) Scott Sinclair (loan)

OUT:

Antonio Valencia (undisc.)
Lee Cattermole (£6m)

Wigan açısından geçen sezon harika geçti ve rahatlıkla EPL'de kaldılar. Hatta biraz daha puan toplasalar Avrupa Ligi vizesi bile alabilirlerdi. Roberto Martinez merakla beklenen ve hakkında çok olumlu referansları olan bir menajer ve ilk sezonunda iyi bir miras aldı. Wigan'ın yine kümede kalacağını ancak geçen yılkı başarının uzağında olacağını düşünüyorum. 13-16 arası bir finish bekliyorum.

WOLVES

IN:

Kevin Doyle (undisc.)
Marcus Hahnemann (free)
Greg Halford (undisc.)
Michael Mancienne (loan)
Nenad Milijas (undisc.)
Andrew Surman (undisc.)
Ronald Zubar (undisc.)

OUT:

Stephen Gleeson (undisc.)
Darren Potter (undisc.)

Wolves yeni gelenler arasında en ciddi transferleri yapan ekip. Doyle, Mancienne, Milijas, Zubar ve Hahnemann takıma önemli katkılar yapmasını beklediğim isimler. Özellikle Doyle Reading dönemindeki formunu yakalarsa Wolves sezonun sürpriz ekibi olabilir. Ben Wolves'un ligde tutunacağını düşünüyorum ki ilk sezonlarında önemli olan da bu.

1 yorum:

Jan Sardal dedi ki...

Tottenham Hotspur'dan her sene olduğum gibi bu sene de umutluyum. 5. olursak ne ala!