15 Ağustos 2009 Cumartesi

EPL 09/10 II


BURNLEY IN:

Brian Easton (£350k)
Richard Eckersley (undisc.)
David Edgar (free)
Steven Fletcher (£3m)
Fernando Guerrero (loan)
Tyrone Mears (undisc.)

OUT:

Steve Jones (released)
Gabor Kiraly (released)
Alex MacDonald (loan)
Alan Mahon (released)

Geçen sene Carling Cup'da sürprizler yapan kadro korundu. Fletcher, Mears ve Edgar takıma katkı yapmasını beklediğim takviyeler. Ancak yine de bu sempatik ekibin EPL'de tutunmak için mucizelere ihtiyacı olacak.

CHELSEA

IN:

Daniel Sturridge (undisc.)
Ross Turnbull (free)
Yuri Zhirkov (undisc.)

OUT:

Franco Di Santo (loan)
Michael Mancienne (loan)
Morten Nielsen (undisc.)
Frank Nouble (undisc.)
Ben Sahar (undisc.)
Lee Sawyer (loan)
Scott Sinclair (loan)
Jimmy Smith (free)
Sergio Tejera (undisc.)

Chelsea'de geçen seneye göre en büyük değişiklik Ancelotti ve onun getirdiği çift forvetli sistem. Böylece Anelka-Drogba ikilisi beraber merkez forvet olarak oynayabilecekler. Lampard'ın forvet arkasında veriminin artması ile Chelsea'den bu sene geçen seneyi geçmesini bekliyorum. Yaşlanan kadro ve Drogba, Terry, Cech gibi isimlerin yerinin doldurulmaz olması Chelsea'nin en büyük eksiği, yine de benim şampiyonluk adayım Maviler.

EVERTON

IN:

Luke Garbutt (undisc.)
Jo (loan)
Shkodran Mustafi (undisc.)
Anton Peterlin (undisc.)

OUT:

Lars Jacobsen (free)
John Ruddy (loan)
Nuno Valente (released)
Andy van der Meyde (released)

David Moyes yine istikrardan yana olduğunu gösterdi ve kadrosunu korudu. Geçen seneki kadronun neredeyse tamamı devam ediyor ve dikkat çekici bir takviye yok. Mustafi U-19 turnuvasında kendini parlatmıştı ancak direk oynayacak seviyede değil. Everton güçlenen Spurs, Villa ve City karşısında Avrupa Ligi vizesi almak için mücadele edecek ve ben en azından 7. olacaklarını düşünüyorum.

FULHAM

IN:

Stephen Kelly (free)
Bjorn Helge Riise (undisc.)

OUT:

Collins John (released)
Moritz Volz (released)

Roy Hodgson önceki sezon Fulham'ı ligde tuttuktan sonra geçen sezon müthiş bir başarı yakaladı ve takımı Avrupa Kupaları'na soktu. Bu sezon ise Londra ekibi için daha zor olacak. Kadro korunmuş ve Norveç milli Riise kadroya katılmış olsa da güçlenen rakipler karşısında Fulham'ın orta sıralara doğru düşeceğini ve bu sefer Avrupa potası dışında kalacağını düşünüyorum.

HULL CITY

IN:

Jozy Altidore (loan)
Kamel Ghilas (undisc.)
Stephen Hunt (undisc.)
Steven Mouyokolo (undisc.)
Seyi Olofinjana (£3million)

OUT:

Michael Bridges (released)
Wayne Brown (undisc.)
Ryan France (released)
John Welsh (free)
Dean Windass (released)
Sam Ricketts (undisc.)

Hull City için geçen sezon rüya gibi başladı, kabus gibi bitiyordu. Reading de benzer durumu yaşamıştı EPL'deki 2.sezonunda, ben Hull'un bu sezon çok daha zor bir sınav yaşayacağını düşünüyorum. Hunt, Altidore, Olofinjana önemli takviyeler ancak yetenekli Phil Brown'un bu sene Hull'u kurtaramayacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok: