24 Şubat 2009 Salı

Inter vs Manchester United


Bir alttaki postta teknik direktörler cephesinden baktık gecenin maçına şimdi kadrolardan bakalım. United formda demeyeni Allah çarpar, adamlar son dönemde müthiş bir form yakaladılar. Berbatov ve Ronaldo - henüz CL golü yok bu sezon - son dönemde gol yükünü sırtlıyorlar. Haftasonu oynanan Blackburn maçıyla 8 Kasım'daki Arsenal maçı arasında kalelerinde gol görmemişlerdi ancak bu akşamki maç için aynı beklentide olmak çok zor. Vidic cezalı, Neville sakat, Evans'ın durumu belirsiz. Defansın göbeğinde O'Shea oynayacak büyük ihtimalle. Eurosport Fletcher'i sağbek gösterse de ben genç Rafael'i 11de bekliyorum bu akşam. Karşı tarafta da Santon'un oynayacağını düşünmüyorum. Zanetti'yi sol beke çekebilir JM ya da Maxwell'i orada kullanacaktır.

Inter çok fazla Ibrahimovic odaklı bir takım ancak o da harika bir oyuncu. Eğer O'Shea oynarsa Manu defansını çok fazla sallayacaktır İnter. Açıkcası İnter'in bu maçı kazanacağını düşünüyorum. Turu geçen takım da bana göre kupanın favorisi.

Eski bir United bestesini İnter'e çevirerek de post'u bitirelim.

Ferguson, are you listening?
You'd better keep the trophy glistening
We'll be back in May, to take it away
Walking in Jose wonderland...

Hiç yorum yok: