17 Temmuz 2008 Perşembe

Yattara


Gökdeniz'in sezon içinde gitmesinden sonra yavaş yavaş takım içinde liderliğe soyunmaya başlamıştı zaten Yattara. Gerede kampında en sıkı çalışanların başında geliyor, 22 yeni transferin olduğu takımda geçen seneden kalan çok az isim var ve Yattara takımın saha içi saha dışı liderliği konusunda çok istekli görünüyor. Hüseyin'in muhtemelen yedek kalacağı, Slyva sorunu çözülürse Tolga'nın da kalede olmayacağını düşünürsek bu takıma kaptan gerekiyor.

Sylva
Serkan Balci - Song - Giray - Cale (Egemen)
Yattara - Selçuk İnan - Ceyhun - Colman
Gökhan Ünal - Umut

benim şu anki kadrodan çıkardığım en iyi 11, bu takımda geçen seneden sadece 3 isim başlamış oluyor. Kaptanlık için 2 ciddi aday çıkıyor doğal olarak, ya 5 yıldır takımda oynayan Yattara ya da milli takımda kaptanlık yapan ve doğuştan bir lider olan Song.

Ben Song'un kaptan olmasını, Yattara'nın da (ki Yanal'ın da onu yapmayı düşündüğünü tahmin ediyorum) takımın saha içi lideri, 1.adamı olmasını bekliyorum. Uyum sorunu önemli bu kadroda ama alınan isimler hep milli takım ayarında genç isimler, bu sezon 2.lik çok iyi başarı olur bence, 2-3 yıl da içinde fırtınalar estirebilecek bir takımın temelleri atıldı çünkü.

Şampiyonluk ise zor olsa da neden olmasın.

4 yorum:

Kapali Ust dedi ki...

Hocam Ceyhun'u orta sahada'mı oynatacaksın?

papaz dedi ki...

ceyhunu muhtemelen ön libero olarak düşünüyor ersun yanal...hem stoper hem ön libero oynayabiliyor, defansta düşünse song, giray, egemen'in 3ünü birden almazdı diye düşünüyorum ki ceyhun da bir röportajında ön libero oynamayı daha çok istediğini söylemişti...

Kapali Ust dedi ki...

Ceyhun'u iki kere seyrettim ve top tekniğinin Ersun Yenal'ın kafasındaki ön libero imajına göre yetersiz olduğunu düşünüyorum. Stoper'den bozma bir ön libero yok Ersun Yanal'ın kafasında.. Bu sene Trabzon çok yerinde transferler yapmasına rağmen bazı acele transferlere de imza attı, Ceyhun'da bunlardan biri ilk 11'de yer bulacağını sanmıyorum.

papaz dedi ki...

bende a millideki maçında ve ümit millide 2 kez izledim, hep stoper oynadı, maliyet açısından uygun bir transfer henüz 87li Bayern altyapısı almış, A milliye kadar yükselmiş bir oyuncu, kadro genişliği açısından da önemli bence, şu an kadroda sol açık eksiği göze çarpıyor bence, egemen'i sol bek düşündüğü için hoca cale sol açık oynayabilir, 2 hırvattan hücum gücü hakkında baya olumlu şeyler duydum...