22 Temmuz 2008 Salı

Emre-Aragones


Resim önemli. Ajansslar Aragones Emre'yi çok sevdi yazmışlar. Tipine bakınca ben de severim, şirin çocuk saha dışında. Ama sezon başlayınca işler nasıl olacak göreceğiz. Emre'ye askerlik yaramış,kilo vermiş gördüm.

Aurelio yazısının ilk paragrafında belirttiğim gibi Emre'nin Fenerbahçe'de ortalama bir sezon geçireceğini düşünmüyorum. Ya Aragones'le yıl boyu böyle pozlar verirler ve Emre fazla kilolarından kurtulur, kendine dikkat eder 30 maç kadar oynar ligde ki böyle bir Emre o 20li yaşlarına girmeden estirdiği fırtınaları gene estirir, Fenerbahçe'ye çok şey kadar.

Ya da son yıllardaki Emre figürü değişmez, devamlı sakatlanır, o zaman bu fotoğraf arşivlik olur, disipline ve istikrara çok önem veren Aragones Emre'yi A planının dışına taşır, Emre kulübede beklemeye başlar, taraftar tepkisi artar ve kariyeri dibe vurur.

Emre'nin futbolculuğuna ciddi hayranlığım vardır, 1.senaryo bana daha olası duruyor, Emre uzun zaman sonra kendine güvenen, sorumluluk veren bir hocayla yeniden doğacak diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok: