17 Temmuz 2008 Perşembe

Romaric, Fernando Navarro ve Squillaci


Üstteki 3 isim de bu yaz Sevilla kadrosuna katılan isimler. Poulsen, Keita ve Alves ayrılınca önemli değişiklikler olacak takımda. Özellikle Romaric orta sahanın ortasına parlamaya çok müsait bir isim. Keita gibi o da sol ayaklı, çok koşuyor, sert şutlar atıyor, Sevilla'nın parlatıp satacağı isimlerden olmasını bekliyorum.

Defanstaki sorunu göbekte Squillaci-Escude 2lisini kurarak çozmeyi planladıklarını düşünüyorum, birbirlerini tamamlayacak 2 Fransız isim Sevilla'nın en büyük problemini çözebilir. Sol bekteki sıkıntıyı da eski Barca'lı Avrupa Şampiyonu kadroda yer alan Navarro ile çözmüşler. Önceden de Lanus'tan Acosta ve Genoa'dan Konko gibi 2 gelecek vaad eden isim almışlardı. Bu sefer kulubede Ramos yok ama sonucun ne olacağını göreceğiz.

1 yorum:

selaminko dedi ki...

ben özellikle bu abdullay konko'yu cok merak ediyorum. CM03-04 te sağ bekte hep onu alır onu oynatırdım.