31 Temmuz 2008 Perşembe

Transfer


Petit Benfica >> Koln
Alonso Bordeaux >> Monaco
Bajramovic Schalke04 >> E.Frankfurt
Piquionne St.Etienne >> Lyon
D. Carvalho CSKA Moskova >> Internacional (kiralık)
Ben Haim Chelsea >> Man. City

Baya dikkatimi çekti bu transferler, toplu olarak yazmak istedim. Öncelikle Petit isminden dolayı hep taklitçi geldi bana, ama Portekiz için çok kilit adamdı, önemli iş yaptı Daum.

Alonso iyi bir oyun kurucu ve sağ kanat ama Monaco'dan gene ne köy olur ne kasaba.

Piquionne Lyon'a uyan bir adam, sıkılan Govou'ya alternatif getirdiler bence, her an gidebilir Govou.

Bajramovic serbestti zaten, bir anadolu kulübü alsa diyordum, iyi şut çeken çalışkan bir ortasaha.

Carvalho bence çok iyi bir 10 numara, Internacional çok sağlam para harcıyor. Pato sağolsun.

Ben Haim'i City'e çaktı Chelsea. Zaten Ivanovic bu sene daha çok oynayacak, bi Ivanovic scout raporu da atacam. Geçen yazki U-21'de büyülemişti beni.

Hiç yorum yok: