21 Mart 2008 Cuma

A Milli Takım Aday Kadrosu Üzerine Yorumlar

Kadro 30 kişilik olunca baya geniş oldu,dışarda kaldı diye eleştirecek pek adam kalmamış.

Semih,Mehmet Topuz ve Emre Belozoglu dikkat ceken eksikler...Topuz sakat olabilir,emre uzun zamandır sakat,semih de yedeğe düştü diye alınmamış sanırım,cunku kadroda baya forvet var...

2 tane ilk kez cağrılan isim var...9 tane lejyoner var...

voluspor'dan devre arasında ank.gücü'ne gelen ve gelir gelmez taraftarın sevgilisi olan Gokhan Emreciksin (1984) en çok dikkat çeken isim.Ank.gücüne gelirken Bolulular stil olarak C.Ronaldo'ya benzer diyince hadi ordan demiştim ama izleyince gerçekten benzediği ortada.Fizik olarak benzemesinin yanında,tam bir kanat adamı uzun boylu,estetik hareketler yapmayı seviyor,hızlı ve iyi orta yapıyor,şirkete yazdığım yazılarda zaten çok iyi bir giriş yaptığını super lige ve milli takıma cağrılabileceğini yazmıştım...

2.isim türk basınının hiç umursamadığı ama Nihat'tan sonra Avrupa'da bu sene en çok gol atan 2.oyuncumuz olan(1.ligler bazında) Mevlut Erdinc (1987 doğumlu)...Daha once ümit milli takımın as elemanıydı zaten,altyapısından yetiştiği Sochaux'da bu sene 20 maçta 9 gol attı ve takımın en golcü ismi...kısa boylu ama çok güclü ve cabuk bir oyuncu,ilk olarak 3 sene once izlemiştim,o gunden bugune onemli gelişme kaydetti,yaşı da cok genc henuz 21 yasında...onun da denemesi güzel olmus...

bunun dısında giray'ın cağrılmasına cok sevindim ve giray'ı 2-3 yıl içinde türk milli takımının stoper ihtiyacını cozecek oyuncu olarak görüyorum.Oftas kadrosunda çok yetenekli isimler var ve Giray güçlü fiziği,sakin oyun yapısı ve düzgün top kullanması ile nadir bulunan bir stoper.

Mustafa sarp uzun zaman sonra kadroda,hafızam yanıltmıyorsa İzmir Atatürk Stadı'nda oynanan Çek Cumhuriyeti maçında kadroya alınmıştı.İyi bir sezon geçiriyor mustafa ama açıkcası aurelio,selcuk,topal varken 4.önlibero olarak biraz abes kaçtı,tabi 28 yaşına gelen oyuncunun başarılı performansı da gözardı edilemezdi...onun yerine daha ofansif ozellikleri iyi olan selcuk inan'ı tercih ederdim şahsen

Ayrıca yasin-emre gungor arasında tercihimi de emre gungor'den yana yapardım acıkcası performansa gore ama yasin daha cok milli takıma geldi ve emreye gore tecrube açısından daha onde...

Görüşmek üzere

Hiç yorum yok: